Whats Up La Tine Versuri

Daca mi e bine hey hey ii vad pe toti dansand in jurul meu aproape nimeni hey hey nu i cu mine cand mai dau si eu de greu. Marius what s up ivancea serban cazan nagy lucian.

What S Up La Tine Official Video Youtube

Versuri what s up la tine toate drumurile duc la tine si poate intr o zi vei fi cu mine si ma gandesc ca trebuie sa fac ceva si gata uite te la tine normal ca mi s a pus pata te am vazut a doua a treia oara si a patra frumusete rara ce mai faci tu cleopatra.

Whats up la tine versuri. Mai indepartat de tine nu mi e deloc usor si te ai purtat indiferent ca sti ca mor de dor te las de azi in urma sa nu te intorci cu scuze voi sterge amintirea ta si urmele de buze greseala ta a fost ca i renuntat greseala mea a fost ca am luptat n am fost vreodata in acelasi. Versuri la tine what s up. Toate drumurile duc la tine si ma gandesc ca poate intr o zi vei fi cu mine.

Tine te bine bine de mine. Si ma gandesc ca trebuie sa fac ceva si gata uite te la tine normal ca mi s a pus pata te am vazut a doua a treia oara si a patra frumusete rara ce mai faci tu cleopatra in tabloul vietii mele aveam nuante de gri. De fapt ma bag in seama ca imi e dor de tine si de felul in care spuneai ca va fi bine.

Toate drumurile duc la tine si ma gandesc ca poate intr o zi vei fi cu mine toate drumurile duc la tine si ma gandesc ca poate intr o zi vei fi cu mine strofa ii. Cand vezi ca sunt la pamant sau ca stau la inaltime ma tii de mana si cand te fac de rusine motiv pentru care nu am cum sa renunt la tine. M am saturat sa te vad peste tot gata tre sa vorbesc cu tine ca mi s a cam pus pata mintea mea nu mai vrea sa merga deloc la alta.

Versuri what s up la tine. Si ma gandesc ca trebuie sa fac ceva si gata uite te la tine normal ca mi s a pus pata te am vazut a doua a treia oara si a patra frumusete rara ce mai faci tu cleopatra in tabloul vietii mele aveam nuante de gri. Versurile melodiei la tine interpretata de what s up toate drumurile duc la tine si poate intr o zi vei fi cu mine si ma gandesc ca trebuie sa fac ceva si gata uite te la tine normal ca mi s a pus pata te am vazut a doua a treia oara si a patra frumusete rara ce mai faci.

Toate drumurile duc la tine si ma gandesc ca poate intr o zi vei fi cu mine muzica. Toate drumurile duc la tine si ma gandesc ca poate intr o zi vei fi cu mine. Cand privesti in ochii mei simt ca si tu ma vrei si tot ce a mai ramas e sa fac primul pas.

Am invatat ca viata merge in sus. Toate drumurile duc la tine si ma gandesc ca poate intr o zi vei fi cu mine. Hai tine ma de mana tine ma de mana bine ca am urcat o viata dar am rau de inaltime unii vor sa ne tina pe loc mie nu mi pasa cine hai sa ne luam viteza ai incredere in mine.

Avem zile bune zile proaste azi mare party maine iar la ale noastre zile bune zile proaste. Toate drumurile duc la tine și poate într o zi vei fi cu mine și mă gândesc că tre să fac ceva și gata uite te la tine normal că mi s a pus pata te am văzut a.

What S Up La Tine Lyrics Genius Lyrics

September 2020 Page 39 Of 42 Versuri Online

File Familia 1883 11 13 Nr 46 Pdf Wikimedia Commons

Toate Drumurile Duc La Tine Versuri Rap Si Iubire Facebook

Noaptea Tarziu Kendama Cover What S Up La Tine Versuri Lyrics Youtube

Ruby Luptatoare Versuri Lyrics Youtube

Https Www Facebook Com Yopifi4 Photos A 405206566586783 538960993211339 Type 3 Theater Cool Words Words Beautiful Arabic Words

What S Up Andra Tine Te Bine Aya Remix Youtube

What S Up La Tine Official Video Youtube


You have just read the article entitled Whats Up La Tine Versuri. You can also bookmark this page with the URL : https://malayhasind.blogspot.com/2021/02/whats-up-la-tine-versuri.html

0 Response to "Whats Up La Tine Versuri"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel